Inte många dagar kvar på det här året..

..Vilken paus det har blivit.. har väl inte direkt haft någon motivation till att skriva.
Känns som alla bloggar mer eller minde ligger lite på is sen instagram blev så stort.
Är ju som en blogg i miniformat, typ.

Annars går dagarna. Barnen går på dagis/förskola och jag jobbar.
Jag är så nöjd med mitt ”nya” jobb, passar mig perfekt att jobba natt och jag är så glad för jag har så mycket tid med barnen trots att jag jobbar.
Mina fina älskade ungar.
Elliot är så härlig, jag älskar att återigen hanen ettåring hemma.
Kommer ihåg att jag älskade den tiden med Amelia med.
Så härligt när han kommer gåendes emot en, för nu går han äntligen.
Fjorton månader nästan exakt var han när det lossnade, precis som storasyster var.

Nu ska jag hoppa i säng, ska jobba onsdag och torsdag natt så ska passa på att njuta av att sova på natten.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar